Startsidan

Måndag.

Skrivet:    ·  Allmänt
Måndag och äntligen dax för praktik. Eftersom min handledare blev sjuk förra veckan, blev det heller ingen praktik för mig. Så istället för en praktikvecka på Långbergsskolan fick jag njuta av lediga dagar, slappa och ta vara på lugnet. (Så länge det varade, kommer ju få fullt upp nu istället..)

HELNÖJD!! Kan man få en bättre handledare? Kan man få en bättre klass? Det tvivlar jag starkt på. Alexandra är helt underbar och klassen supermysig. Verkligen glad!

Idag fick jag spontant hålla i en engelskalektion. Och det gick jättebra! Imorgon ska jag hålla i min egna geografilektion, som sedan ska bedömas. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Håll tummen är ni goa!

Skulle träffat Linn ikväll. Men känner att jag har lite väl mycket plugg nu, så fick skippa det helt enkelt. Man kan inte få allt, inte hinna allt och inte orka allt.

Man måste lyssna på kroppen.


Det gjorde jag ikväll. Så det fick bli skivstång, plugg och soffan för mig. Och Annika tyckte att jag blivit mycket starkare på senaste. Sånt peppar ju mer än allt annat! Tack! ;)

Dagens låt är fantastisk. Tänk när den här dagen är inne. Oj oj oj. ;)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR