Startsidan

gucca till folket!

Skrivet:    ·  Allmänt

På lördagar får man ta sovmorgon. Hade en jätteskön fredagkväll i soffan igår. Först friskis, sen passade jag på att lyxa lite. Rakade benen, la inpackning, noppade ögonbrynen och målade naglarna. Lyx.

Och det bästa av allt är när man får somna i soffan. Man vaknar upp, tittar på klockan och inser att man missat halva filmen och faktiskt somnat som ett litet barn under det gossiga täcket. Jag och Foppa höll varann vakna en stund, tills vi båda insåg att nu är klockan över 10 och vi får krypa vidare till sängen nu. Det finns fler än jag som uppskattar mysiga fredagskvällar i soffan.

Är du oxå en mysis? ;)

Nu håller jag på och skriver inköpslista till tjejkvällen. Det blir tacos, efter mycket velande..
Tacos med massa gott. Salsa, sås och gucca. En stor gucca. Det brukar gå åt! ;)



Pratade just med Elin. Ser verkligen fram emot att få krama på henne ikväll! Kom just fram till att det va tre månader sen vi sågs. Det måste vi ta igen! Börjar redan om några timmar. En extra stor välkommen-hem- kram till fina Elin.Hon är nog en av dem som känner mig bäst. <3




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR