Startsidan

Updates från helgen.. ;)

Skrivet:    ·  Allmänt

Det är när man är som mest otaggad som kvällen blir som bäst! Hade verkligen inga förväntningar alls.. kände mig lite halv på sådär. Men bestämde mig för fest allafall. Och fest blev det! ;)

Först lite soft häng hos Matte & Angelica med Tim & fina brudar. Sen vidare till Sanny. Där blev det drinkar & drag.
Sen en helkväll på c&d, verkligen en sjukt bra kväll! Fiskshots & massa dans. Precis som det ska va. GULD!
Hoppas Tim lägger upp lite bilder snart så jag kan dela med mig. Efterfest blev det oxå. Eller ja, några käkade mat & några somnade visst på soffan.. (Blev lite många shots på slutet..) Tog en taxi hem runt 4 kanske. Prutade med taxisnubben & fick åka för typ halva priset. Bra kväll kort sagt!

Blev en sjukt bra kväll. TACK alla inblandade för en toppenkväll! Bilder kommer, jag lovar!

Söndagshäng hos m&p. God mat & filmmys. Kollade första delen av Stockholm- Båstad. Såg ni?



Nu ska jag ut på pw med Sandra. Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR