Startsidan

Onsdagsklubben

Skrivet:    ·  Allmänt

Onsdagsträff med brudarna igår. Efter en heldag i skolan, va jag helt slut. Kom hem halv 6 och fick hoppa träningen. Min kropp va tröttis då.

Skulle ju träffa brudarna sen, halv 8. Så bra tradition det där med onsdagsklubben! Blev Fika den här gången. Bröd & avocadokräm till att börja med. Sen blev det kvällens goda pasta, för både mig & Ida. Den va gooood!! ;)
Italienska smaker med en tomatbaserad het sås & skaldjur. Rikitgt bra! Resten av brudarna tog Fikaburgare och Karin tod kvällens tips tror jag.




Tack alla brudarna för en supermysig kväll!!

Och idag har det tentapluggats. Duktig tjej. Har skjutit på det så länge, men nu så. Klapp på axeln. ;)
Sitter och äter lite mellis nu (eller lunch kanske man ska säga) snart dax för träning! Bästa aerobicspasset!

Ses och hörs snart! Puss då!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR