Startsidan

Torsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Torsdag och uppe med tuppen. Blev ju ingen utgång igår, fast nog tänkte jag tanken. Det måste jag erkänna. ;) Men jag sa nej till lockande förslag om cider, rosé och en hamn proppat med folk. Det kommer ju en helg snart, ibland ska man spara sig. Och man behöver faktiskt inte gå ut varje onsdag, fredag, lördag.. vet att det säkert kommer bli många tredagarsveckor, men så kan det va bra att ha lite tillgodo! ;)

Morgonrunda i hamnen. Vilken fin morgon!






Plugg, plugg, plugg. Ja, skriver tenta om en vecka och måste ju ligga i nu allså. Jag ska kirra det här!!
Jaa det ska jag!! Tog en kvällsrunda med Sandra, sen hem duscha & fixa mat. Skulle ju gått förbi Hanna ju, så va lixom tanken, men allså jag orkar inte. Helt slut nu. Ligger i soffan & orkar nätt & jämt blogga.. inte riktigt så illa kanske, men trött tjej är jag. Hört att Rocken ska va bra på torsdagar! Haha! Rocken..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR