Startsidan

Lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
Sen update jag veeet. Men det är lite mycket nu. Tokpluggar till sista tentan som jag bara skaaa klara!! Men däremellan solas det, såklart. Skulle dö om jag inte fick njuta i solen oxå. Går upp 8, morgonpw på piren, sen effektivt plugg ett par timmar, sen ut i solen! Underbara sommar då! Man bara ÄLSKAR!!

Helgen va grym. Hade inga förväntningar så lördagen slog lixom hårt. Som det ska va!
Firade Emelie och Viktoria. Bra kväll med alldeles för många drinkar, men bra folk och mycket skratt! ;)


Fina Linn. Vinnarlaget vann drinkar! Bra vinst tyckte vi.



Emelie & jag. Brunisar! ;)


Vi köör ba! ;)

Bra kväll med utgång och efterkaka. På samma ställe! Haha, smidigt! ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR