Startsidan

Peace 2011

Skrivet:    ·  Allmänt

Long time ago. Jag vet. Dålig update, skyller allt på sommarn! ;)

Peace & Love va allafall AMAZING! Hur bra som helst! Jag kan ju erkänna att jag va lite nervös.. eller nervös & nervös, mer en känsla av "vad har jag gett mig in påååå??!" 5 nätter i tält, utan dusch & med människor jag knappt känner.. Men jag kan bara säga att jag är så sjukt NÖJD. Helt underbart. Här kan man snacka om att ta dan som den kommer, leva livet & njuta! Inga bekymmer, lycklig var dag. ;)

Ljummet vitt vin, ljummna red bull-groggar 70/30, ingen dusch, stekande sol, bra artister, sjukt bra gäng, roliga grannar, gitarrspel, sena nätter & ett galet bra drag.. hela dygnet! Oh yeh! Det va bra, så bra att jag definitivt kommer åka nästa år igen. Jo, det är på sanning!! ;)

Träffade bra tjejer från Götet oxå, klickade direkt med Alexa. Hon va precis som jag!















Kommer aldrig glömma P&L 2011. Längtar redan till nästa år.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR