Startsidan

Detox.

Skrivet:    ·  Allmänt
Ska köra en kur nu. Börjar imorrn. En snabb kur, på 7 dagar. Tänkte rensa kroppen lite. Har ju blivit en del festande i sommar.. Kanske min kropp behöver det här. Tror det. En veckas paus i allt, sen kör vi igen. Oh yeh! Det är ju bara sommar en gång om året, då ska man leva. Men måste ju ta hand om kroppen oxå.



Kom just hem från en timmes pw, telefondejt med Josse. Så länge sen! Saknat massor! men nu så, nu är vi uppdaterade igen. Fick lite råd & lite skäll.. Det hör inte till vanligheten. Men jag vet att du vill mitt bästa fina du, det är bara såhär va, att ibland händer det saker som inte riktigt är planerade, man tänker inte riktigt klart. Ibland händer det bara. Man kan inte styra allt, det bara sker lixom. Bara att gilla läget. Inte ha ångest, det hjälper ingen. Nu ska jag äta lite melon & kolla in mr. Kinnaman. Mmmm. Puss på er!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR