Startsidan

Tentan gjord!

Skrivet:    ·  Allmänt
Då va det gjort! Tentan är skriven och klar. Nu hoppas vi bara att det gick bra så man kan fira och inte behöver skriva om. Satt från 2 till kvart i 5. Skrivkramp? Ja tack. 7 hela sidor, ganska liten text, så ni förstår att det blev en del bokstäver. Håll tummen för ett g nu!!

Helt slut i huvudet, så det blir sängen snart. Vaknade 5 imorse av att tokmycket snö bara rasade ner från taket. Trodde jag skulle dööö!

Kollat sista avsnittet av Drottningoffret. Ibland är man bra blödig allså. Kommer på mig själv med att sitta och snyfta. Något droppar ner på tröjan. Torkar mig på kinden. Jo, det är tårar. Jag gråter. Länge sen man tårade på en film. Bra skit säger jag.




Sådär. Nu ska jag sova och unna mig en sovis imorrn. Puss på er! ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR