Startsidan

Nytt år, nya möjligheter

Skrivet:    ·  Allmänt
SKÅL DÅ!

Nyår firades i Råby hos Moa. Massa fina tjejer och trevliga grabbs. Blev storhandling på Maxi, en galen bilfärd till Råby! (Shit, va bruden köörde!!) Sen blev det fix, hår, smink och så. Therese fixade mitt hår. Tack sööta.






Sen kom grabbsen, massa blandat folk, riktigt bra folk. Fixade lite med maten som bestod av:

FÖRRÄTT: Sparris med pistagenötter. (Tokdyrt. Tänker om.) Mangosalsa. (Tänker om igen.) Toast skagen. Japp.  
VARMRÄTT: Oxfilé med delikatesspotatis, rostade i ugn med flingsalt. Samt balsamvinägersås. Sallad såklart.
EFTERRÄTT: Gino med jordgubbar, kiwi, banan & vit choklad. Glass till. Mmmm.

Sjukt gott. Känner mig nöjd. Sen blev det vin, drinkar, bacardi, skumpa..
Nåra badade badtunna, men det va typ iskallt, så jag är glad att jag skippade. Nästa år kanske.. ;) Nåra drog in till krogen, men vi höll ställningarna. TACK Moa för en toppkväll!!

















GOTT NYTT ÅR MINA FININGAR!!



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR