Startsidan

Mest plugg..

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej mina fina!

Inte mycket att uppdatera såhär innan tentan direkt.. Det är plugg från morgon till kväll. Suck. Så sjukt trött på det här nu, kan det inte bara vara måndag kväll och över!?! (Och så får det gärna ha gått sådär tokbra, tack!)
Aja kämpar på. Lyckats klämma in träning på kvällarna allafall. TUR det! ;)
Körde skivstång igår, Åsa´s pass och det va verkligen bra! Har träningsvärk idag, så det borde ha gett reslutat! Precis som det ska va allså! ;)

Igår blev det middagsdejt med fina Emma. Så länge sen och verkligen på tiden! Gjorde Mangokycklingen med nudlar till, mmmmm!! Blev super, hett & gott! Svaller är alltid kul, visst Emmsan?!

Ingen utgång för mig ikväll, tjejerna för köra utan mig. Hade varit super, men måste plugga imorrn så det gäller att va piggis då lixom. Kör hårt på lördag istället! Då gör vi dansgolvet osäkert, det kan jag lova!!
Den här låten är bara guld. Jag älskar.





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR