Startsidan

Nya mysisen!

Skrivet:    ·  Allmänt

Åkte 8 imorse. Alldeles för tidigt.

En kortis i skolan för att sedan dra ner på stan, handla klart alla julklappar och förhoppningsvis hitta en nyårsblåsa.. Okej, de flrsta julklapparna är avcheckade, men nyårskläningen däremot gick sådär. Testade några, men det är inte lätt. Vet ju vad jag vill ha och det är nog det som är problemet. Suck.
Får väl spendera kvällen på nelly, bubbelroom, modegallerian, bonprix.. För nu måste jag beställa en.
Måste!!

Kunde inte låta bli den här underbart gossaiga mysdressen. Det va en julklapp till mig själv. Så värd den! ;)




Nu ska jag hoppa in i duschen efter ett svettigt pass och lite avslutande spinning, sen ska jag gossa ner mig i soffan. Med nya mysisen på! ;) Nice.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR