Startsidan

Julstress?

Skrivet:    ·  Allmänt

Det börjar närma sig. Stressen på stan är ett faktum, folk är som tokiga. Det är mycket som ska fixas. Köttbullar ska rullas, det ska handlas mat och det ska slås in julklappar. Men jag bara jobbar..

Julstämningen har inte riktigt infunnit sig, om jag ska va ärlig.
Skulle gärna skjuta fram julafton en vecka, så man lixom hinner känna att det faktiskt är nära. Men inte då, tiden bara rusar iväg och imorrn är det faktiskt julafton. Tro det eller ej.

När man bara är som tröttast och vet att det är två långa timmar kvar på jobbet, kommer mammis in och lämnar en påse nybakat och en liten hyacint. Jag har världens finaste! <3



En dag kvar, sen tar jag jullov!! Underbara tanke.


Jag va en del trött igår, men efter 20 minuter i solariet kändes allt lite bättre.
Så kom Hanna & Bamse och myste, åt lite mat och hängde i soffan. Precis vad jag behövde.

Fick hem mitt halsband igår! Tack fina Catrin.




Nu ska jag äta frulle, sen jobbsi.
Idag får jag jobba med min favvo Amel. Äntligen!
Puss på er och ha en bra dag i all julstress! ;)

♡Catrin♡
Skrivet: 2011-12-25,  kl. 12:09:35 Blogg:  http://cocobycatrin.blogg.se/

Hoppas det blev bra med halsbandet! =)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR