Startsidan

Febern ska inte vinna!

Skrivet:    ·  Allmänt

Ibland blir saker inte riktigt som man tänkt sig.
Vaknade med feber och tokont i huvudet. Jaha. Då va det min tur, eller?


Fast jag tänker inte låta febern vinna här inte. Not! Jag har sovit, sovit och sovit och imorrn ska jag vakna som en helt ny människa. Inte riktigt kanske, men jag ska allafall vara feberfri och piggare än idag..

Missar ju bästa Melissa ikväll. Men det hade inte gått. Mår som en påse skit just nu och är tokans trött i kroppen. Känns som en blandning av träningsvärk från igår (vilket också är mycket möjligt) och så en del trötthet och en hel massa huvudvärk på det. Suck.

Uppe och äter lite havregrynsgröt nu. Inte vidare hungrig, men måste ju ha lite mat i magen allafall. En del vatten har jag hinkat också. Och så apelsiner. Massort av C-vitamin. Det behövs nu, mer än någonsin.




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR