Startsidan

Vi köööör!! ;)

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken helg!! Om jag säger att det va den BÄSTA så menar jag den bästa med stort B. Grymt!!

Först en härlig kväll med brudarna i Norrköping, Italiensk mat på Pappagrappa, sen en skön show med Mia Skäringer. Hon är bra Mia, verkligen, snacka om att bjuda på sig själv!

Sen bar det av till Nypan igen, för världens bästa inflyttningsfest hos Hannisen. Vi körde på 20 minuter från Norrpan, längtade ju. ;) Alla bästa va där. Nästan. Några finingar saknade jag.
Men galet mycket folk! Sen fortsatte festen till halv 7 nästa morgon. GALET! Jag vet! ;)
Men åh så bra! Man blev lixom aldrig trött. Joo, runt kvart över 6 sådär. Då va det gärna ljust oxå. Herregud.
TACK till alla som gjorde min kväll till den skönaste på länge!! Fler hemmafester tack! Men då vill vi hinna med att bubbla oxå, blev lite tight att hinna med.. ;)

Här kommer lite pics.
















Sådär. Nu vet ni. ;)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR