Startsidan

Effektiv dag!

Skrivet:    ·  Allmänt

Ibland är man bra effektiv allså! Vaknade hos m&p imorse, det är väl bland det mysigaste ändå. Tog en lång pw med mamma, sen frulle på det. Det smakar så mycket bättre när man gått en pw först. Testa vettja!
Sen ner på stan. Hittade lite vin & så till imorrn. Men godaste är väl ändå Astin. Mmmm.



Blev lite annat shopping oxå. Massa fina underkläder på HM, strumbyxor (till imorrn), 2 linnen från Cubus, en svart kjol och en spetstopp från JC och världens sööötaste rosa från Gina. Åh, jag gillar!!



Sen blev det fika med bästa Emma. Hellmansmys, det är våran grej det. Drack rött te och åt en stor macka. Men var har Hellmans Bagels tagit vägen?? Det va ju mitt bästa juuu!! Gott & mysigt va det allafall. Lite skvaller blev det oxå! ;)
Sen träning. Sara körde hårt med oss idag. Puh! Men det va skönt. Solade lite efter, sommnade nästan.. så skönt!!
Nu blir det soffan & fejjan ett tag till, sen sooova. Man måste ju va pigg tills imorrn lixom. Det är dåå det smäller!!

Nyår kommer att firas i Råby med 3- rätters, skumpa, en himla massa vin, lite spel och massa trevligt folk! Blir nog en 10-15 st. Braa skit säger jag! Kommer bli GRYMT!! Lovar att ta massa bilder! (Haha, när gör jag INTE det!?) Puss på er allihopa och sov gott nu sista natten på 2010. Ahhhhhh!!!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR