Startsidan

Förskola & jobb igen

Skrivet:    ·  Allmänt
Älskade vardag!
Det är först när man är hemma och vabbar som man sen inser hur jäkla bra vardagen är.
Inte så, vi har haft, trots magsjuka, några riktigt mysiga dagar hemma jag & Ella.
I söndags kom kaskadspyan i bilen från Örstig. Hade varit där och grillat korv med Amanda, Sebban, Hanna, Niklas med barn. Sjukt blåsigt men sjukt mysigt. På vägen hem kom det bara, trodde först att älskligen blivit åksjuk men valde ändå att stanna hemma 48h. Hon va ju pigg och glad och som vanligt. Sen va det  tydligen Jimmys tur. Usch! Jag har ägnat mig åt att senera, kört handsprit på alla dörrhandtag och lysknappar osv. Vill inte bli smittad alltså, hoppas att jag klarar mig.
Så tre dagars vabb blev det och igår kom m&p hem från Portugal så då hängde vi där hela dagen. Och idag va det så skönt att få göra sig i ordning och gå till jobb och föris. Bra lämning imorse vilket jag kanske inte väntade mig iom att hon inte varit där sen i fredags. Min duktiga Ella <3
 
I lördags hade vi en såndär nyp mig i armen dag hos Amanda & Sebban. Solen tittade fram och vi fikade alla ute. Ella & Lykke alltså. Bästisarna. Kan inte få nog av dom små!
Älsklingarna! Kolla in bilderna så ser ni. Dööööör sötdöden. Tänk att vi ska få följa dom genom uppväxten, så himla häftigt.
Bästisarna!
 
 
 
Lite bilder från gårdagen kommer hääär.
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR