Startsidan

Onsdag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej nackspärr!
Onsdag och nerförsbacke mot helgen, som Natta brukar säga! Whooopa. Skönt tycker jag som roddar mestadels av veckan själv med Ella. Jimmy är iväg typ hela veckan med kvällsmöten, sena kvällar och Kalmar tisdag-onsdag. Ingen rolig vecka, men snart är den slut.
Har haft en nackspärr som kommit och gått senförra veckan. Och imorse ajajajaj. Fick tips om nån ormsalva från Apoteket som jag måste testa.
Morgonen gick bra hemma, ställde klockan på 05:45 så vi kunde ligga kvar och mysa lite. Hon är alltid väldigt myssugen på mornarna vår lilla Ella. Älskar att borra in sitt lilla huvud mot mig och hålla handen.
Gos, hon är som jag. Älskar kramar och närhet. <3
 
Men så händer det som inte får hända, inte nångång men speciallt inte på morgonen när man ska hinna allt. Ah ni vet.
Hon sätter sig på toastolen och ska borsta tänderna med Bamsetandkrämen (såklart) , hennes bästa.
Halkar till och ramlar bakåt. Huvudet dunkar in i duschäggen och hon halkar neråt. Slår inte huvudet i golvet utan i duchväggen. Men blir så ledsen, kändes som en EVIGHET innan hon fick fram nån gråt för att hon blev så rädd och ledsen. Usch. Ingen bra start på morgonen men fick mess från föris att allt gick jättebra så det va ju skönt. Phu.
 
Annars? Helgen va mys men fullt upp med middag, kalas och annat. Firade vår Jimmy som fyllde i måndags. Han fick en slowcocker av mig & Ella. Hoppas att vi kommer använda den och inse att fasen va god mat det blir!
 
Ikväll kommer Jimmy hem! Då blir det Farmen och en massa MYS. Puss på er!
 
 Nya naglar. Den här gången blev formen så bra! Dom är duktiga på TK.
 
Du lilla stjärna! Tänk att du är MIN. VÅR. Ja, ibland får man nypa sig i armen! <3
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR