Startsidan

Hej tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
GODMORGON fina ni!
Skaplig storm ute, jäklar va det blåste inatt! Hoppas ni sovit gott allafall.
 
Måste uppdatera er om förra inläggets jobbiga lämningar.
Det går bättre & bättre! Thank god.
I fredags när jag lämnade sa hon inte ett knyst, klagade lite i hallen på föris men inte ledsen ledsen. Sen tog Annica emot och då sträcker hon bara ut sina små armar mot Annica utan ett ord. Efter det har hon en världsbäst fredag och jag tror ärligt att hon trivs superbra där! Noah är oxå en jätte trygghet för henne, eller dom två är en trygghet för varann, alltså verkligen! Imorse när jag lämnade sprang Noah fram direkt till Ella och Ella "Oooooooa". Hur gulligt!? Pratar vi om Noah hemma så ler hon och säger "Ooooooooa". Så fint att dom två har hängt sen dom va två (!!) veckor. <3
Igår och idag har hon acceperat att vi ska till föris på ett annat sätt än tidigare, bara själva överlämnandet som varit ledset men ingenting annat runt omkring. I början va hon ju ledsen redan i hallen när hon fattade att vi skulle åka och att vi skulle lämna. Skönt att slippa den. Sen vet jag att är hon ledsen när jag lämnar går det över på några få minuter. Dom är verkligen bäst där!
 
Helgen va skööön. Va dock inte utanför dörren nån av dagarna, skitväder verkligen.
Lördag hängde vi i Svalsta och Josse bakade smulpaj med banan och nutella, gottgott. 
Söndag hängde vi med Natta, Adrian och Oooooooa. Sjukt mysigt. Nu märker man verkligen att dom tyr sig till varann. Dom små. <3
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR