Startsidan

Som en måndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina! 
Vilken sommar vi haft. Så ljuvligt att va mammaledig och kunna njuta av solen, sitta ute och dricka kaffe & premiära solhatt för min lilla skrutt! Tom shorts har Ellan haft på sig! Tänk att snart är det sommar på riktigt och semester! 8 veckor ska vi ha ihop! Som vi längtar! 

Vad har hänt sen sist? Oj! Jo men många kaffe på altanen, Natta & Nois har hängt här mycket och i fredags va Gunilla här på lunch med mat från Prestationsmat! Så gott & fräscht! I lördags va min syster här med grabbarna, myste med Ella och åt brunch ute. Härligt! 

I söndags va jag & Natta på Ikea utan barn! Första hela dagen utan Ella och det gick så bra! Jimmy & Ella fick mysa på tumanhand och det va nyttigt för dom båda. Och känslan när jag kom hem sen, nästan tårögd över att se min lilla skatt som blev så glad över att se sin mamma! Lycka! <3 
Och känslan, sitta FRAM i bilen och poppa musik HÖGT med varsin Statoilkaffe. Ja ni som vet ni vet! ;) 

På valborg va vi här med familjen Sokoli! Alltid  skrattfest! Grillade hamburgare och tog ett glas rosse. Barnen somnade och vi fick lite vuxentid - lyx! Barnen skötte sig galant och va sååå duktiga verkligen!  
På fm där på valborg startade budgivning på Aktervägen! Helt galet men sant! Finally! Och den fortsatte, det kom sms efter sms med nya bud och 18:20 avslutades budgivningen och Jimmy åkte iväg och skrev papper. WOW!! Kunde aldrig drömma om att det skulle bli budgivning nu när det varit sån torka på så länge! 
Tillbaka på en timme och då firade vi! Det lönade sig att byta mäklare! Han har verkligen gjort ett grymt jobb Stickan! All cred till honom! 

Annars har tanden gjort sig påmind lite närsom. Jag kan nu ändöigen se & känna den men oj va den har varit jobbig! Feber till och från, ständigt nåt i munnen, gnager på allt, haft ont och nån natt va vi vakna mellan 03-04 jag & Ella. Då va hon ledsen lilla stumpan! 

Men läggning & kvällar fortsätter. Vi nattar i egen säng och oftast av mig. Tar mellan 15-30 minuter innan hon somnar. Sen ligger jag kvar 15 tills hon sover tungt. Amningen är nästa helt avslutad. Och även om det ständigt kommer komma bakslag så har vi en bra grund och en trygg rutin att falla tillbaka på. 

Nu ska jag dricka upp kaffet, skriver mer i helgen! Då är vi solo jag & Ella. Jimmy är på jobbaward i Sthlm. PUSS

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR