Startsidan

Fredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fredag! 
Ikväll är inte som andra fredagar. Ingen fredagspizza och inget fredagsmys hela familjen, saknar vår Jimmy redan! 
Men vi får se det såhär, jag & Ellan får en TJEJHELG ihop och när pappa Jimmy kommer hem på söndag så har vi "lördag" eftersom Jimmy tagit ledigt på måndag. 
Imorse kom Natta & Nois på frulle, mys och jag älskar att vi bor så nära! Sen har vi hängt hos mamma & pappa idag, gått prom och ätit lax. Kom hem för en stund sen. Just nattat Ella, hon somnade på 10, va så trött. Återstår att se hur natten kommer bli, men ingen idé att oroa sig, det blir som det blir. Nätterna har ju varit, peppar, peppar, BRA, men natten till idag! Alltså. TRÖTT mamma. Ella vaknade när vi gick upp, och va sen otröstlig. Måste varit magen. Hon åt mycket mer än vanligt ur flaskan och rapade inte. Enda stället hon blev lugn i va famnen. Så vaggade henne till och fran till 01:30. Då äntligen fick jag lägga ner henne i sin säng och vi kunde sova till 07 både jag & Ella. Så hoppas den här natten blir bra! 

Nu ska jag smyga ner och slänga mig i soffan! Puss & trevlig kväll! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR