Startsidan

Hej fina!

Skrivet:    ·  Allmänt
Så roligt att ni fortfarande är inne och läser, det gör mig GLAD! 
Klockan är snart 9, jag ligger på sängen och har gjort ett försök att få Ellan att sova middag i sin säng! Just nu sover hon, får se hur länge det dröjer innan hon vaknar! Haha! Vill att sängen ska va nåt mysigt och positivt.
Barn och sömn.. Alltså. Ett omdiskuterat och intressant ämne som kan få mig att vilja läsa på mer för att förstå samtidigt som jag kan bli tokig. För det finns inget Quick fix, det finns inget som funkar för oss som funkar fullt ut för nån annan. Och tvärtom. 
När Ella va liten (sjukt att man kan säga så nu!) sov hon HELA nätter. Och även om det va mellan oss så sov vi! Dröm! Många frågade oss om vi sov.. och ja, hela nätter! Vaddårå? Typ så. 

Nu har hon fått för sig att hon inte vill sova i egen säng & att gärna amma på mamman hela nätterna. Och ja, jag liggammar, så behöver ju inte gå upp, men NU börjar jag känna mig trött. På riktigt TRÖTT. 
Blir lättirri på saker jag annars skiter i osv. Ni fattar. Så nåt måste vi väl göra. Frågan är bara vad och hur. Kan man bara få en manual till bebisarnas sömn? På dagarna sover Ella bra, vagnen ute funkar bäst. Men på kvällarna vill hon vara nära. Och hur mysigt det än är så vill man lite ha egen tid nu, det är lixom dax. Måste komma igång på riktigt med träning oxå, den kommer göra massor! Hej endorfiner jag har saknat er! 

Det va allt för nu! Här kommer lite bilder från veckan! Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR