Startsidan

Badpremiär!

Skrivet:    ·  Allmänt
Onsdag betyder numera babysim! 
8 tillfällen mellan 11:45-12:15 ska vi bada, plaska & mysa i vattnet med våra små! 
Och har man inte varit på badhuset utan bara plaskat i badbaljan vet man ju inte alls vad man har att vänta, så det va pirrigt för både mig & Ellabus! Men hon älskade det! Så mycket att titta på, så många kompisar och så vattnet, varmt och skönt vatten där man kan plaska och busa! En succé! 
Och jag är så glad att jag bokade om till mars! Vi hade från början bokat januari men det här kändes mer rätt. Ella fick ut mer av badet oxå tror jag. Så lyckat! Och att få gå samma grupp som Natta & Noah, Amanda & Lykke, Vlora & Tiana, Emelie & hennes Ella.. och så andra man kände till! Det va mys! Skönt att både jag & Natta hade våra mammor med, det va bra avlastning när man skulle duscha och fixa sig. Ellan skulle duscha, bytas på, kläs på.. ja ni fattar. Antar att man får mer rutin på allt efter några gånger! 

Efter badet tog vi med oss mammorn & åkte ner till Rhodos för lite sen lunch! Trötta barn & ja vi oxå för den delen. Herregud så slut jag va på eftermiddan sen. 

Nu komme snart Josse & Jenny på kaffe. Stella & Wiggo oxå såklart! Och imorrn blir det fullt hus här med alla mammor! Sopplunch på Sjöhagsvägen! Ha en fin dag! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR