Startsidan

Fredag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Underbara fredag! Veckans bästa! 
Varit ute på LÅNG prom på fm, gjorde ett ärende på stan för att en viss sambo och pappa fyller 35 år på söndag! 35 (!!) ja herregud va tiden går! Crazy. 
Just nu sover Ella i vagnen på altanen, hon älskar att sova där, frisk luft gör susen! Och nu är hon inne i en riktig sovperiod. 
Vaknar 8 ungefär. 
Vakentid till 10, då är det sovdax. 
Sover 10-12 ungefär. 
Vakentid 12-14. 
Sover igen 14-15:45 ungefär. 
Om vi är hemma vill säga. Är ju ofta iväg så då blir det inte riktigt samma såklart. Sen är hon iof vaken till 19-20 på kvällen då hon somnar i min famn för natten. 

Ska börja med lite kvällsrutiner på måndag är tanken, men usch, inget jag ser fram emot OM hon skulle bli ledsen.. ändå längtar jag SÅ tills vi får en kväll bara jag & Jimmy och egentligen är jag pepp på att börja, men vi ska försöka vara konsekventa och verkligen köra på så att hon hajar att nu är det kväll, nu ska man sova. Hon är ju nu van vid att sova mellan oss därför känns egen säng som en stor grej för Ella, men vem vet, det kanske går lättare än vi tror. Vi får se helt enkelt! 

Nu ska vi dra och handla! Ellan vaknade just och byter blöja med pappa Jimmy. 
Ha en fin helg! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR