Startsidan

Söndag

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej söndag! 
Sorry vänner för dålig update. Men veckan har  bjudit på för LITE sömn och orken har lyst med sin frånvaro. Utan sömn blir man tokig, ja lite så är det. Det har inte handlat om att Ellan har varit ledsen på nätterna, men hon vill amma allt ifrån varannan till varje timme och tillslut blir man tokig. Kommer aldrig in i djup sömn och får aldrig vara själv. Ni som vet ni vet! Men i fredags fick jag nog och vi bestämde oss för minst 3 nätter framåt, där Jimmy skulle ta läggning & nätterna. Ska tillägga att Ellan somnat i min famn på kvällar och sovit mest mellan oss. Jag skulle sova på soffan, för att få henne att hitta trygghet i nåt annat än bröstet. 
Hittills har det gått över förväntan men jag kommer skriva en update när det gått nån vecka. Amning är verkligen så mysigt men kan oxå göra att man som mamma blir fast, känner sig låst och får agera napp. 
Har dock fått sova gott två nätter nu och är mer utvilad än tidigare. 

Nu är kaffet uppstucket och vi ska iväg på lite söndagsfika i Svalsta. Puss från oss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR