Startsidan

Friday baby!

Skrivet:    ·  Allmänt
Finally friday! Inge för att veckan gått speciellt långsamt men ändå. Fredagar är uran tvekan den bästa dagen! 
Jimmy sitter på övervåningen och jobbar, Ellan sover i vagnen på altanen och mamman njuter av kaffet, Nyhetsmorgon och fredagskänslan! Hoppas Ellan sover en stund nu, somnade sent igår. Först slocknade hon i min famn 19:20 sådär, sen vaknade och va sådär PIGG glad och ville leka. Så ja, hon somnade sent och inatt har vi vaknat flera gånger både jag & Ella. Så kan det va. Natten till igår va betydligt bättre med 5 timmar i egen säng. Ni som vet ni vet!

 LYX och typ det enda jag drömmer om just nu, men ett steg i rätt riktning och den här veckan har ändå varit skaplig! 

Veckan annars? Hängt med Natta & Nois, gått promenader och ätit lunch. Hängt med mamma och varit på babysim. Igår va Jenny & Josse här och myste hela dagen! Började med sopplunch, sen promenad när barnen skulle sova och så fika när vi kom tillbaka. En heldag! Så mysigt att ha så många nära! <3 

Idag BVC, annars ska vi nog chilla mest! 
För övrigt trappat ner lite på amningen och det verkar gå bra. Gröt med päronpuré, ersättning & välling går hem hos fröken! Däremot är det högst oklart va hon tycker om burkmaten.. Antingen är hon bara ovan med konsistensen, det är ju betydligt fastare än hon är van vid, eller så är det JA mamma ge mig mer, (samtidigt som jag försöker bajsa) för lite så låter det, eller BLÄÄ va är det hääär?! Haha! 
Ibland är det svårt att tyda dom små!  
Trevlig helg! <3

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


♡Anonym♡
Skrivet: 2019-04-10,  kl. 21:00:33

Vart har du köpt dina fina skor och byxor?

Med vänlig hälsning, Caroline

Svar: Hej! Både jeans & sneakers är från HM! Bästa HM!
Maria Bengtsson




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR