Startsidan

God morgon soliga söndag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Livet här hemma! <3 
Vi myser mest, tar lång sovmorgon, frulle framför nyhetsmorgon, en promenad, ett besök av familjen. Dagarna går med amning, blöjbyten, gos på bröstet och vi njuter av vår älskade lilla skrutt! <3
Nätterna kan va tuffa, ni som vet ni vet. Har nästan haft lite kvälls och nattångest just för sömnen, ibland skrik och ibland bara pigg. Och så är det ju, dom små liven har ingen aning om det är dag eller natt. Och visst är det jobbigt att inte få den sömnen man är van vid, men tycker ändå att jag funkar ändå! Mycket tack vare att vi hjälps åt, både på dagarna och nätterna. Guld värt och han är en klippa min fina Jimmy! <3 
Två nätter i rad har varit BRA! Speciell ät inatt! Ammade i sängen sista gången vid 24, sen ställde jag klockan på 04 (får inte gå mer än 4 timmar mellan maten) och fick väcka Ella. Så ammade vi lite och sen somnade vi om. Vaknade igen 06:45 och fick mera mat. Sen somnade vi om och vaknade vid 8:30. Drömmen! Försöker att amma mycket på kvällarna så hon står sig & det lyckades nog inatt! Sen har vi haft tuffa nätter med några timmars skrik, trots mätt i magen, torr blöja och närhet. Och ibland vet hon nog inte ens själv vad hon är ledsen över. Men det ger sig alltid efter ett tag. Dock så glad över dom här nätterna! Som ger så mycket! 
Tack mammas lilla hjärta! <3

Igår träffade vi Natta, Noah & Adrian för första gången sen vi blev mammor. Så mysigt att få följa varann, från första gången vi berättade för varann, minns den dagen så väl, en eftermiddagsfika på Espressohouse och Natta berättade. Då va jag i vecka 8 och hade inte sagt till NÅN. Men kunde lixom inte hålla mig då och tårarna rann! Vi va gravida båda två med bara tre veckor mellan! Lycka!! 
Tog en promis i solen, en kaffe hos dom och så massa gos! Fina Noah! Så än skillnad i storlek, Ella är verkligen PLUTT jämfört med Noah! Men det skiljer ju lite veckor och vikt än så länge. Nu ska jag väcka lillan och ta upp henne på bröstet. Det bästa som finns! Sån kärlek!! <3 Sen kommer mamma & paps på fika! Ha en fin söndag! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR