Startsidan

Morning ☀️

Skrivet:    ·  Allmänt
Morning fina! 
Efter en magisk helg med allt man kan tänka sig, sol, promenader, grill, familjemys & högsommar kände vi verkligen semestervibes! Ledig torsdag & kortdag fredag bidrog säkert oxå. Kändes mindre kul att jobba igår men när jag väl va på plats va det ändå roligt. Tur att man känner så! Fika ute på jobbets altan, lunchen oxå. Och sen cyklade jag hem och svirade om till en timmes prom på piren. Magiskt! Det gäller att passa på, ville aldrig gå in! Sen blev det lax, sallad & kall (!) sås. Mitt bästa just nu, kall yoghurtsås & sallader av alla slag! Och så vattenmelon då! Mums! 

Ställde klockan och just avslutat en morgonrunda! Det gäller att maxa dygnets alla timmar! Får nypa sig i armen ibland, att vi bor såhär, precis vid vattnet. Magiskt! 
Ha en fin dag! Kramar från mig & pyret 

(null)

(null)

(null)

(null)

Gårdagens glass på två ingredienser! Fryst banan som man mixar till en jämn smet, tillsätt kakao och vips har man ett alternativ till chokladglass utan tillsatser & socker. 
Testa! <3



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR