Startsidan

Sweet sunday

Skrivet:    ·  Allmänt
Sköna söndag! 
M&P har just varit här på eftermiddagsfika. Innan dess tog jag mig ut på en uppfriskande pw på piren. Lite motigt att lämna soffan, plöjde Sommaren med släkten, och fick riktig skärgårdskänsla. Så himla fint! Och så sommar! Om man längtar! <3
Men bytte sommar mot blåsig och snöig vinter. Dock inte lika kallt ute, vilket är skönt. 
I fredags blev det lite ärenden på stan innan fredagsmys. Jontan kom och hängde några timmar och vi somnade i soffan vid 22. Älska fredagar! Skulle haft AW med jobbet men för många avhopp gjorde att vi fick skjuta på den. Helt okej ändå! 

Lördagen va det 155 årsfest för Jimmys goa mormor & morfar i brandkärr. Jo men visst, dom har flyttat dit. Fråga mig inte varför, haha! Men festen va i en lokal med catrad mat, fräscht och gott! Och högt till tak som alltid när man träffar Jinnys släkt! Underbara ni! <3 På kvällen Beck och soffmys! 

Nu ska jag måla naglarna och raka benen, sen lite matlagning! Kyckling, ris & currysås blir det kväll! Och en hel massa serier! 
Ha en fin kväll! Puss! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR