Startsidan

Hej tisdag!

Skrivet:    ·  Allmänt
Snöig promis till jobbet imorse, men jag kom fram i tid! Ändrade öppettider hos oss så det krävs att jag är på jobbet 7:50 varje morgon, men sen har sena måndagen försvunnit vilken är SÅ skönt! Alla dagar till 17 nu och så lite flex när man kan! Så skönt, gud va jag uppskattar våra tider här, kontorstider alltså! Så lyxigt!
 
Igår blev det premiär för gymet på ett antal veckor! Kändes så länge sen, men när väskan väl va packad och klockan blev 17 så kände jag mig taggad! Tog det rätt lugnt ändå, crossen 30 och så ben på det! Känns idag! Men så skönt! Ikväll blir det efterlängtad pw-dejt med fina Sandra! Äntligen! För länge sen!
 
Började kolla på en ny serie igår, Advokaten! Kan verkligen rekommendera den! Sjukt bra!
 
Den här veckan blir matsedeln lite annat, tänker oss testa en massa nytt som vi inte vanligtvis brukar äta. Så igår blev det stuvande makaroner, med bönpasta - funkade utmärkt - och små delikatessköttbullar. Hann inte rullar egna, men köpta är verkligen goda! Lite brända på utsidan och perfekta inuti. Till det massa stevia ketchup!
Dessvärre lyckades mjölken brännas och det kommer fasen inte gå bort, satt som berget! Aja, tur att det finns nytt att köpa! Ikväll ska vi steka blodpudding, jag alla fall haha, Jimmy får äta potatisbullar!
Till det tänkte jag göra en råkostsallad med riven vitkål, morot, paprika och purjo. Över det häller man en varm dressing på olja, vinäger, salt och peppar. Sen kan man ha den i kylen i en vecka!
Kan lägga upp receptet här sen!
 
Nu lunch! <3
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR