Startsidan

Morning!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vilken morgon! 
23 grader redan innan 8:00. Galet och helt underbart! Klagar inte, många frågar hur det går med pyret & magen i värnen men alltså det här är det bästs jag vet! Sommar är min årstid, gravid eller inte! Och att få va ledig när det är såhär, nyp mig i armen! 
Fredagen startade vi med sommartid på jobbet vilket är sån lyx! Flexade ut redan vid 15 & cyklade hem för lite balkonghäng, handling med älskling och så mera balkongmys, rökta räkor från Rökeriet och kvällssol! Satt ute och myste till efter 22, ljuvligt! Igår packade vi badväskan & åkte ut till stendörren! Lite plocksallad och vatten och en hel dag med mitt liv! Vi tre på klippan och premiärbad för mig! 3 gånger badades det! 
På kvällen gick vi över till Natts & Adrian och fick god oxfilépasta och rabarberpaj till efterrätt, satt ute på balkongen till 24 och spelade spel! Underbara dag! 

En morgonprom på piren avklarad, sen sol & bad med mami! Jimmy & pappa ska golfa i värmen! Njut av dagen! <3

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR