Startsidan

Fredag & lördag

Skrivet:    ·  Allmänt

Härliga helg! En fredag som spenderades hemma, det absolut bästa med UNO, egen Tortillapizza, två avsnitt Alex och soffmys. Både jag och Jimmy va trötta och somnande i soffan innan 23. Skönt ändå! 
Vaknade förkylda men med frukost i magen och en dusch på det kändes det bättre. Några Ipren och Alvedon också kanske jag ska tillägga. Men vad gör man? 
Handlade lite och sen iväg till Hanna & Niklas! Bestämd lördag sen länge och det avbokar man inte pga en förkylning. Har dessutom varit förkyld till och från sen i slutet av sommaren så börjar vänja mig, men guuud så tröttsamt det är! 
Allafall, en SÅ mysig eftermiddag & kväll med bebisgos, bus med Adira, skumpa, fläskfilégryta, spel och så godaste drinken som Niklas gjorde! Men en lugn kväll och Josse hämtade oss vid 24, barnfamiljer måste sova och faktiskt riktigt skönt idag, att inte börja veckan med minus på sovkontot. 
Sovit 11 timmar inatt och vaknade nyss. Det märks att vi inte är helt hundra varken jag eller Jimmy. 
Nu kaffe i sängen och i em en sväng till svalsta för lite fika med syskon och gos med Stella & Vince! <3
(null)
(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)













DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR