Startsidan

Dejt med brudsen

Skrivet:    ·  Allmänt
En höstigare fika med Amanda och Natta, äntligen fick vi ihop en dejt!
Så mysigt att träffa mina tjejer, har försökt länge men nu fick vi äntligen ihop det! Och nästa dejt är bokad, det är nästan så man måste göra för att få till nåt i allas fullspäckade kalendrar.
Några timmar på Espressohouse med en mumsig flatwhite (godaste latten med mera espresso och gjord på laktosfri mjölk) och massa update! Bästa ni! Så mysigt! Mera höstfikor, för jäklar så mysigt det är! <3
 
 
På plats på jobbet, haft möte med skador och nu sippar jag kaffe här mellan samtalen. Lite ärenden på lunchen och sen tänkte jag pumpa med Natta efter jobbet. Skulle behöva en makeover känner jag, en sån dag man känner sig tokblek, nästintill genomskinlig, inga kläder att ha på sig, förkylningen är kvar och känner mig allmänt trött och irriterad. Men men, såna dagar FÅR man ha! Nu ska jag skaffa mig en bra dag! Onsdag och 1 november idag! Puss
 
Den här fina hittade jag på HM, innehåller ull men kanske ändå kan funka, lagt undan tills idag!
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR