Startsidan

Spinning som start!

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon fredag!

Hur underbart som helst! 
Spinning som kickstart och invigde nya spinningskorna! Om det gick bra? Sån skinnad! Man får verkligen en annan styrka och det går lättare att trampa både fort och tungt vilket gör att man kan ta i mer och på så sätt få ut mer av träningen! 
Dock domnade tårna men fick hjälp att ändra fästet under så nästa gång borde bli bättre! 

Sen blev jag stoppad i receptionen och fick frågan om jag skulle kunna tänka mig att bli spinninginstruktör! Så roligt att bli tillfrågad! Verkligen! Och det är inte tvärnej från min sida, ska faktiskt fundera lite. Det lockar lite, att inspirera andra, att få andra känna samma driv och energi som jag får av spinning. Och tränar man så vet man hur viktigt det är med bra och inspirerande instruktörer! Sen är det här med att vara uppbokad och lite låst, men det är baksidan. Aja, så kul att bli tillfrågad!
Ha en fantastisk fredag! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR