Startsidan

MORNING

Skrivet:    ·  Allmänt

Gårdagen bjöd på precis det man önskar sig på en ledig dag! En dag i solstolen i svalsta  med sol, grilllunch under parasollet och lite målarjobb med Josse när Jimmy och Lasse byggde klart trappan. Han kan min älskling! 

Köpte virke till balkongen och det va dom brädorna ni ser på bilden här. Ska bli ett insynsskydd så man slipper se alla grannar när man sitter ute. Hann dock bara en strykning impregnering men alltid nåt! 
Kom hem vid 9 och fick lite mys innan vi somnade i soffan. Sommardagar och sommarkvällar som igår! Helt underbart! Körde en del bil igår oxå! Så stolt att jag äntligen tog mig i kragen och bara bestämde mig! Stolt! 

Satte klockan på spinning imorse men halsen kändes lite och träningsvärken från bodypumpen känns så det blev morgonträning i form av promenad istället! 
Idag kommer sommartjejerna och ska introduceras med allt från inloggning till rundvandring. Och ikväll middag hos Annica med mami och Ida! 
Nu dusch! 





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR