Startsidan

Lunch

Skrivet:    ·  Allmänt
 
 
14.28 och fortfarande världens köer!
Snittar 30 minuter här och det är mycket för att vara LF. På IF hade vi 40-45 varje dag men här brukar det ligga på mellan 5-10. Så 30 är ganska mycket! Men ett samtal i taget bara och jag blir sällan stressad.
Ingen matlåda idag så det fick bli lyxlunch på Sandys! Bulgur och kyckling med en ny dressing gjord på turkisk yoghurt och sweet chili, perfekt för mig som inte gillar majo. Och den va så fräsch! 89kr, men idag va det värt det! Har ju blivit så duktig med matlådor så äter nästan aldrig ute längre, men igår hade vi fullt upp med att ta söndag! Fast innan vi la oss i soffan med varsin skål popcorn så storstädade vi hela lägenheten, dammtorkade, tvättade och hängde tvätt, vek och plockade undan. Så skönt att ha allt sånt fixat inför veckan! Sen somnade jag på Jimmys bröst mitt i serien, såklart. Mysigaste jag vet! <3
Ikväll är det spinningdax igen! Ska bli så skönt efter all sangria! ;) Sen vattna lite hos m&p innan vi tar kväll!
Ha en fortsatt fin dag!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR