Startsidan

MORNING

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon!

En planerad kväll i hamnen blev istället hemmamys & film. Ibland blir det ändrade planer helt enkelt. Men det va mysigt att komma hem och få en sån extra bonuskväll bara han och jag! <3 
Och hamnen finns ju kvar. 
Somnade rätt tidigt om man jämför med kvällen innan i svalsta (02.30) och imorse smög jag upp och tog mig en svettig skön start på dagen! En timme bara för mig! Väl investerad tid. Och det bästa är på morgonen innan frukost, då har man hela dagen kvar sen! Lyx! Sen har jag alltid älskar morgonpromenader. 
Nu blir det dusch och frulle på balkongen, hoppas solen kommer fram snart men just nu droppar det lite. 
Idag flyttar vi hem till familjen Lindblad oxå! Stannar helgen och sen säkert i början av veckan oxå, ska bli SÅ mysigt!! <3





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR