Startsidan

En måndag i sängen

Skrivet:    ·  Allmänt

God morgon fina,

Det blir inte alltid som man tänkt sig. I fredags kände jag mig bättre, orkade åka med och handla och ingen feber. Halsen kändes oxå bättre. Lördagen lika. Inte sämre men ändå trött, orkeslös och sänkt. Söndagen kom ögonen, vaknade med rödsprängda ögon och klegg. Ögoninflammation jahapp. 
Tog några tabletter och jäklar va man lurar kroppen. Hatar att va sjuk, hatar att inte vara mig själv, inte orka och inte ha samma energi. Blir så liten när jag är hängig. Som ett litet barn. Tur att jag har världens bästa pojkvän som tar hand om mig! 
Bestämde redan igår att jag skulle va hemma idag oxå, gissar att det blir jobb i mitten av veckan om jag får bestämma. Vill ju bara vara frisk, kunna träna, om jag saknar den känslan, efter ett träningspass. När kroppen är trött av rätt anledning! Men snart så! 

Så idag blir en måndag i sängen, kolla serier och försöka vila. Hostar och snorar. Blä för det här! Men men, snart på benen igen! Hoppas ni mår bra!





DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR