Startsidan

170209

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon på er!
 
Bästa kvällen på länge igår, som nykär på nytt! Herreguud va mysigt att få vara nära igen! Bästa! <3
 
Och vet ni, idag är det exakt ett år sen jag skrev till Jimmy för första gången! Foppa hade tjatat ett tag och så tänkte jag att, man kan ju alltid skriva, har ju lixom inget att förlora!
Och så här i efterhand va det det absolut bästa jag har gjort! Det meddelandet på fb va början till allt! Så började vi skriva lite och bestämde dejt rätt snart, en aw med ceasarsallad och ett glas rött på Voyage fredagen den 12 februari. Kommer ihåg det som igår, jag va inte jättenervös men kunde bara peta lite i maten och vi pratade verkligen oavbrutet! Fick frågan tre gånger tror jag, om vi inte ville titta i menyn och beställa! ;) Sen blev det lite mera messande efter det, en promenad och en sushidejt på Brandholmen. Och så jag, ett steg i taget! Och det har jag fått höra minsann! Men jag behövde tänka så några veckor och vips en dag så va jag fast! Kommer ihåg hur Foppa ringde mig en morgon när jag sovit på Brandholmen och man kunde lixom ta på hur det bara bubblade lycka i mig! Vi hörde båda två i luren hur det strålande om mig! "Är hon lite fast nu?" Och ja, det va jag!
 
Älskar dig så oerhört mycket Jimmy!
Du är mitt allt! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR