Startsidan

Julmys och fredagsspinning!

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej fina!
Nyspinnad och hög på endorfiner! Vilken start på dagen! Många veckor sen, men med en envis förkylning får man vila från den högintensiva delen. Men så skönt att va tillbaka! Grym musik och full sal och så fredag på det! Dessutom 1 december! Kan bara bli succé!
På plats på jobbet och fredagskänsla i hela huset! Älskar verkligen fredagar på alla sätt, en guldkant på nåt vis. Måste bara dela med mig av vad min fina kollega Elenor sa när jag kom till jobbet.
"Jag fick din snap imorse och tänkte bara WOW, vilken karaktär och energi du har som går upp och tränar på morgonen! Du smittade verkligen av dig och jag fick massor av energi av dig!"
 
Blir så glad av sånt, att hon får energi av att jag tar mig upp och tränar! Hon hade lika gärna kunnat vända på det negativt och tänka, men gud va duktig hon ska va då, jämföra och känna sig sämre. Det handlar om att lyfta andra utan att för den saken sänka sig själv. Och den förmågan är bland det finaste man kan ha! <3
 
Gårdagen blev det julmys minsann! Jimmy åkte förbi Blomsterlandet och köpte kottar och finaste tallriset, ni vet sånt stort lyxigt. Hinner inte ut i skogen så då får man köpa sig tid. Sen tog han hem en så fin träbricka som vi pyntade med tallris och ljus. Blev så fint! Stjärnan kom upp i vardagsrummet och alla stakar på plats! Fullkomligt ÄLSKAR julen! Hur mysigt är det inte!? Balkongen ska vi fixa på söndag. Mysigaste tiden är NU!
 
Gårdagens sol va efterlängtad!
 
Hittade den här cementbrickan på Åhléns, passade bra i badrummet!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR