Startsidan

Julen 2017

Skrivet:    ·  Allmänt
Så va julen slut för den här gången och vilken mysig jul!
Om vi har myst, njutit av ledig tid tillsammans och umgåtts med familjen! Precis som det ska va. Tomtegröt och lagom mycket julmat, lite choklad på julafton och så en hel massa spel! Mästerkocken kom till användning och vi spelade både julafton, juldagen och annandagen. Och så uppesittarkvällen då, blivit en traditon hos familjen Eklund, Jenny vann nyårslotten, annars va det inte mycket till vinst, men mysigt är det! <3
 
Så nöjd, med precis allt! Fick finaste armbandet av Jimmy, Gynningserien med fjärilen som jag älskar. Sen bytte jag ett par örhängen till samma serie så nu har jag både halsband, armband och örhängen i samma. Så fina!
Busat med Stella och Vince och doktorsväskan Stella fick blev en hit! Har fått massa sprutor och plåster. Blooood Mian? Hämtar plåster.  Älskade lilla unge!
Kommentaren på julafton när Jimmy va tomte slog nog allt, när Stella tyckte att tomten hade gjort sitt kom det; Tack Tomten, men du kan gå nu. Goa lilla tjej! <3
 
Idag är det jobb som gäller. Ledigheten har gått lite för snabbt minst sagt. Tyckte ändå att jag tog ett gäng dagars ledigt, men va snabbt det går! Jobb torsdag och fredag och sen ledigt igen! Blir skönt. Lär blir en del samtal idag, men det klarar vi! Ha en fin dag nu! Här kommer lite bilder från min jul 2017! Den bästa! <3
 
Fyndade på Ittalla igår, buspris på Filippa K!
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR