Startsidan

Den helgen <3

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon måndag!
Ovant att skriva på tangentbordet med långa naglar igen, men så fin man känner sig! Tänk va mycket det gör!
Har velat fram och tillbaka om jag ska ge mig in i nagelfixarträsket igen och beställa en tid nu innan jul och nyår, men jag vet ju hur dåliga mina egna blir och på mig sitter inte varken gelé eller akryl sådär jättebra. Jo första veckan är dom snygga, men sen får jag utväxt direkt och det lixom lossar i kanterna. Men vi får se, igår testade jag att göra egna! Josse kör alltid så, filar, limmar och sätter dit och resultatet på henne blir så bra! Dessutom kan dom sitta på henne i flera veckor (!!) Nu återstår att se om det sitter mer än en dag på mig! Update om det kommer!
Köpte nagelset på Ica Maxi bara och pysslade lite igår efter glöggmyset hos m&p. Resultatet blev såhär!
 
Och övning lär ju ge färdighet här också, så nästa gång blir det ännu bättre!
 
Helgen annars har varit julig, mysig och en bra mix av MOS och julklappsshopping, glöggmys hos både svärisarna och m&p. Åkte skapligt i lördags, hämtade upp Jontan och Jimmy och brännde upp till Mall Of Scandinavia. Vi va inte ensamma, men heller inte proppat med folk till en början. Handlade klart ALLA julklappar, utom till Jimmy då - där är jag fortfarande inte klar - så det känns ändå skönt! Alla barnen klara! Sjukt dyrt med leksaker btw.
Så mysig dag!! <3 Sen åkte vi hem till Svalsta på lite glögg och kaffe och hände där till halv 10 eller så, sen film och popcorn i soffan! FIN LÖRDAG! <3
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR