Startsidan

171221

Skrivet:    ·  Allmänt
Hej torsdag!
För mig mer som en fredag! Och vilken känsla! Ledighet och världens mysigaste tid framför, kommande dagar vill jag bara pausa, njuta av varje dag, passa på och ta vara på allt det här som jag bara älskar! Slå in julklappar, mysa runt i mjukisar med massa tända ljus och sippa på lite glögg, baka julgodis och saffransskorpor, lyssna på julmusik och bara umgås med mitt allt! <3
Den här dagen kvar att jobba nu innan jul, sen när jag kommer tillbaka och jobbar torsdag och fredag så är julen lixom över. Kommer ihåg när man va liten, när man laddat en hel månad för en enda dag och så poff tar allt slut. Som att knäppa med fingrarna. Har valt att tänka julledigt och inte julafton numera. För julen är ju allt, allt från 1 december och månaden ut. Och när självaste julafton är över har vi alla mellandagar att mysa på och sen nyår! Magiskt! Så passa på att njuta nu! Av allt!
Efter jobbet idag ska jag äntligen få fina naglar! Visst satt dom andra hyfsat, men en lossnade, sen lossnade nästa och det kändes bara som ett jäkla meck. Även om vissa satt som berget. Så idag efter jobbet blir det iväg och fixa naglarna! Sen maxi och systemet. Lär ju inte va ensamma!
Ha nu en fin dag!!
 
Gårdagens pump med Elenor! SÅ jäkla kul release!!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR