Startsidan

Heldag på MOS med fyran

Skrivet:    ·  Allmänt
Går nog att hitta det mesta på Mall of Skaninavia, där finns allt och lite till! Men det gör det hela oxå lite svårare, speciellt när man vill och behöver allt! 
Lite smått fick jag med hem, ett träningslinne och lite smink och provade vita sneakers som jag ska klicka hem! 
Man måste reka lite för att veta vad msn verkligen vill och behöver. Så även om det inte blev massa shopping för mig så är jag helnöjd med dagen! 
Så mysigt att komma iväg och hänga med bästa vänner - man har alltid så sjukt kul med fyran! 
Lunchade på Vapiano - premiär för mig faktiskt! Och så god glutenfri risotto med chili, tomatsås och skampi! Fräsht och gott! 

Avslutade dagen med frozen yoghurt med massa jordgubbar! Mums!

Tack bästa för idag! 





Drömmen! 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR