Startsidan

Annandagen

Skrivet:    ·  Allmänt

Efter en mysig sovmorgon & äggmackor framför tvn åkte vi på lite fika i svalsta. Gårdagens illamående är bättre men inte bra. Tror det va en riktig sockerkick och chock för kroppen med det söta vi åt på julafton. Det i kombination med en släng av nån maghistoria. Låg utslagen i soffan hela dan igår och ville bara sova. Fick i mig två rån och lite sorbet på kvällen. Ständigt illamående och tokig mage men inget som kom upp. Hade jag kunnat hade jag stoppat fingrarna i halsen, men jag är sämst på att spy. Hoppas det va kroppens sätt att bli av med choklad och godis. Är ju verkligen inte van med allt sött så det kan mycket möjligt va en kombo av det. Åt ett mål julmat på hela dan och så bara massa sött. Nästan så man får skylla sig själv.
Hoppas det försvinner helt snart!

Fika och julmys hos Fia & Gurre hela em och mys med både Stella & Vince. Nu kom vi precis hem och ska laga caesarsallad. Hur gott efter all julmat?!
Imorrn kommer Stella 07.00. Mys!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR