Startsidan

London dag ett!

Skrivet:    ·  Allmänt
Vaknade hemma i lägenheten 04.30 imorse och nu x antal timmar senare bloggar jag från en hotellsäng i centrala London! Rätt coolt ändå. 
Blev inte många timmars sömn inatt när grannen pumpade högsta basen till typ 01.30, men 3 timmar fick jag allafall. 
Flygresan va tidig och gick på ett kick. Sov hela. Bästa ju! Hann knappt komma upp i luften! ;) 
Och så va man i London då! Ja vädret är ju inte med oss direkt, men bortsett från den detaljen är shoppingen gigantisk, hotellet nyrenoverat och centralt, (speciellt för att vara engelsk standard), fiken mysiga och människorna trevliga! 
Dock är man inte van vid att alla shoppingbutiker är typ 7 våningar och ibland blir det för mycket. Svårt att fokusera typ. Kollade in det största sportvaruhuset vid Picadilly circus, men så sjukt besviken! Okej, utbudet på skorna va väl bra, ingen hit och inget köp men okej. Men kläderna. Passform hallå!? Plockade på mig mängder av toppar och träningsbyxor och trodde jag skulle bränna riktigt mycket pengar, men nej! Imorrn gör vi Oxfordstreet på riktigt med Forever 21, Behrska, Bull & Beer, VS och Primemark. Då! 

Nu ska jag sova lite så jag är pigg till imorrn! Puss från London! <3



Hyde Park 



Picadilly Circus 


Middag - pasta är alltid säkert kort! 




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR