Startsidan

FRIDAY

Skrivet:    ·  Allmänt
God morgon! 
Så va den här veckan slut. Jäklar va fort det har gått! Nästan läskigt fort. 
Sista dagen som "ledig" och jag ska njuta! Erkänner att jag är rätt bra på att b a r a  v a r a . 
 Chilla i soffan, äta långfrukost och plöja serier. Typ det bästa! Speciellt om man varit ute och gått innan. Och där har jag nog passat på så gott som varje dag!

Förvånad över att det gått så bra det här med att inte ha ett jobb att gå till ändå. Men sen har jag ju sett till och haft nåt varje dag, fikat, lunchat, myst med bebisar, tagit en hel shoppingdag och träffat alla underbara som jag inte kunnat gjort om jag jobbat. Hunnit med mitt älskade hem och bästa träningen såklart! 
Sen när man ändå vet att det är tillfälligt under en period, då kan man tillåta sig att njuta! Men nu ska det bli rätt skönt med lite vardagsrutiner igen! På måndag är det nytt jobb som gäller, men först en härlig helg och en fantastisk fredag! <3






DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR