Startsidan

Middag på Forsen

Skrivet:    ·  Allmänt
Ikväll har vi firat paps och ätit sjukt god middag på Forsen! Alltså maten där! 
Till förrätt beställde vi getostgratinerade rödbetor, bara det hur gott som helst! 
Sen valde jag det vegetariska som bestod av planka med vitlöksfrästa grönsaker, en liten skål risotto, två såser och en potatisgratäng. Och det va bland det godaste! Risotton va riktigt god och potatisgratängen orkade jag bara smaka på, men den orkade paps äta upp. Man kan ju inte gärna ta doggybag! ;)
Forsen har verkligen kvalitet!
Gick förbi Linn en sväng på vägen hem och kollade in nya lägenheten. Stor, ljus och jättefin! 
Nu ska jag snart krypa ner, men först lite soffmys. Ser fram emot en skön lördag med sovmorgon och precis vad jag känner för! Hoppas ni har en skön fredag! 

Kärlek 






















DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR