Startsidan

SOMEDAY

Skrivet:    ·  Allmänt
Det är inte så konstigt att det pratas framtid, familj och barn när man kommer upp i ålder. 30 år är ju ändå en slags milstolpe i livet. Nu förväntas man ha en partner att dela allt med, en livskamrat, en bästa vän och en kärlek. Och klart man förstår att man i ett förhållande kommer till steg tre, nästa steg i livet, där man gjort allt ihop, rest och upptäckt världen. Och för oss singlar handlar nästa steg om att träffa sin kärlek och dela allt med.
Det är mitt nästa steg.
Ibland kan jag känna mig stressad. Klart att jag oxå vill vara i samma stadie i livet. Och såsmåningom kunna dela allt med familj, samboliv och barn med mina närmaste. Såklart. Det förstår ju vem som helst. Men jag vet att det kommer och antagligen är den stora kärleken närmare än jag tror. Och när jag minst anar det så står han där framför mig. Men tills dess så ska jag försöka att inte tänka så mycket och framförallt inte ta ut nåt i förskott. Det är mycket själva förändringen som är läskig. Men som Foppa sa, nära relationer förändras inte för att det kommer en bebis med i bilden. Och min tid kommer, min kärlek och mitt allt. 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR