Startsidan

Ny plattis!

Skrivet:    ·  Allmänt
När jag klippte mig i lördags så insåg jag att det är dags att klicka hem en ny fräsch plattång. Har haft min Gama i 10 år minst och plattar man håret varje dag så är det en god investering att köpa en som faktiskt inte sliter på håret.
 
Den här är dyr, men priserna varierar mellan olika bolag. Dom dyraste ligger på 2000kr men jag hittade faktiskt samma produkt för 1100kr och gratis frakt! Från Elgiganten faktiskt.
 
Vilket klipp va? Och jäklar va bra dom är!! Mitt hår är fortfarande platt och då va jag hos frissan i lördags. Så ja, det håller! Och håret får en helt annan glans! Det sliter inte på håret för att temperaturen aldrig blir för hög för håret. Och det finns en anledning till varför alla frisörer använder just den här!!
 
Vinnare i Swedish Beauty Awards 2012
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR